fredag 8 april 2011

Äntligen Silversmide!

Äntligen är den hett efterlängtade kursen påbörjad!
Nu har jag prövat, silverlera, silverkedjor och nu äntligen också Silversmide!

Min fantasi har skenat iväg på kvällarna när jag kommit hem från kursen. Nya kreationer och modeller trängs i mitt huvud. Men jag måste lugna ner mig själv och intala mig att man måste lära sig grunden först, sen kan man låta fantasin löpa fritt. Hänget du ser på bilden kommer att få ett kompleterande par örhängen i kväll. Sen blir det nya utmaningar.
Kanske en brosch av silvertråd eller en fler länksring eller ....

2 kommentarer:

  1. Onpa ihana! Jään mielenkiinnolla odottamaan, mitä kaikkea saat luotua :)

    SvaraRadera
  2. Kiitos! :) Se on todella ihanaa saada uusia ideoita ja oppia uutta! Meillä on hyvä opettaja ja tosi mukava ryhmä. Saa nähdä jäänkö hopeataonaan koukkuun ?!! :)

    SvaraRadera